majaleyesalamat

مجله سلامت مجله ای جامع در حوزه سلامت

majaleyesalamat

مجله سلامت مجله ای جامع در حوزه سلامت

هزینه ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان بهترین روش برای جایگزینی دندان یا دندان های از دست رفته است؛ البته هزینه ایمپلنت دندان به نسبت سایر روش ها مثل دندان مصنوعی، بریج دندان و ... بیشتر است.  البته بالا بودن قیمت ایمپلنت دندان به نسبت مزایای بی شماری که دارد قابل توجیه است. ما در اینجا درباره قیمت ایمپلنت دندان و عوامل تاثیرگذار بر آن صحبت خواهیم کرد

هزینه ایمپلنت دندان 1402

قیمت هر واحد ایمپلنت دندانی بین 4 الی 17 میلیون تومان است که با توجه به فاکتورهای مختلفی این قیمت تعیین می شود. در ادامه درباره عوامل تاثیرگذار بر قیمت ایمپلنت دندان صحبت کرده ایم. بهترین راه حل برای اطلاع از قیمت دقیق ایمپلنت دندان نیاز است که به یک متخصص ایمپلنت دندان مراجعه کنید تا پس از بررسی وضعیت دندان ها و لثه های شما قیمت دقیق را به شما اعلام کند.

فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه ایمپلنت دندان

درمان های قبل و حین کاشت ایمپلنت

درمان هایی که قبل و حین کاشت ایمپلنت دندان انجام می شود اعم از کشیدن دندان، جرم گیری دندان، پیوند استخوان و ... باعث افزایش قیمت ایمپلنت دندان می شود.

مارک ایمپلنت دندان

انواع برند ایمپلنت دندان بسیار بسیار متنوع هستند و از ایمپلنت های ایرانی گرفته گرفته تا ایمپلنت سوئیسی، آمریکایی، آلمانی  و ... برندهای مختلفی از ایمپلنت در بازار موجود هستند که طبیعتا هر چه برند ایمپلنت بهتر باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. برای مثال ایمپلنت های آمریکایی و سوئیسی جزء بهترین ایمپلنت های دندانی هستند اما ایمپلنت های کره ای و ایرانی کیفیت متوسط و قیمت متوسطی دارند

تخصص و مهارت دندانپزشک

اگر کاشت ایمپلنت را دندانپزشک عمومی انجام دهد هزینه کمتری به نسبت زمانی می گیرد که کاشت ایمپلنت توسط جراح فک و متخصص ایمپلنت دندان انجام شده باشد، که البته پایین بودن هزینه به معنی کیفیت آن نمی باشد.

محل کاشت ایمپلنت دندان

محل کاشت ایمپلنت هم در هزینه ایمپلنت دندان بی تاثیر نیست. برای مثال قیمت کاشت ایمپلنت دندان های قدامی کمتر از دندان های خلفی است؛ زیرا در این صورت دسترسی جراح به ناحیه بهتر است و کاشت سریعتر انجام می شود.

تعداد کاشت واحدهای ایمپلنت دندانی

تعداد کاشت واحدهای ایمپلنت هم تاثیر مستقیم بر قیمت ایمپلنت دندان دارد.

چرا هزینه ایمپلنت دندان در مراکز مختلف متفاوت است؟

کلینیک های کاشت ایمپلنت بر اساس برند ایمپلنتی که استفاده می کنند، تخصص و مهارت دندانپزشک، تجهیزاتی که در کلینیک دندانپزشکی دارند و همچنین موقعیت مکانی کلینیک دندانپزشکی تعرفه های مختلفی برای کاشت ایمپلنت دندان در نظر می گیرند.

منبع: https://www.implantedandan.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد